Sun Adorer Cactus Might Try Again Later

Quest ten jest dostępny po wykonaniu "Barbarian Test Quest".

Podczas wykonywania poszczególnych misji będziemy odblokowywać kolejne miejsca, które na początku są dla nas niedostępne. Główną nagrodą z Questu jest Norsmam Outfit.

Do wykonania Questu będzie nam potrzebne kolejno:
Pick - druga misja
five Bat Wings, 4Bear Paws, 3 Beholder Eyes, 2 Fish Fins, 1 Green Dragon Calibration - piąta misja
Spoon, Kitchen Knife - szósta misja
Dodatkowo, potrzebne nam będzie około 1500gp na podróże oraz mocna drużyna na ostatnią misję.

Befriending the Musher

Na początek udajemy się do NPC Iskan, którego znajdziemy na północy Svargrond.

Obrazek

Rozmawiamy z nim due west następujący sposób:

Dialog

Gracz: how-do-you-do
Iskan: Greetings.
Gracz: mission
Iskan: Well, one of the boys has run away. I think he got the scent of some animal. He's immature and in experienced so I can't arraign the cub ...
Iskan: I would like you to see after him. He should be somewhere north west of the boondocks. He is probably marking his territory and so you should be able to discover his trace. Are you willing to practise that?
Gracz: yep
Iskan: That's surprising. Take a slice of meat. If you find the boy, feed information technology to him. That will give him enough strength and incentive to return to his pack ...
Iskan: Talk to him by calling his name 'Sniffler' and tell him y'all got meat for him. Afterward he has eaten the meat, return hither to talk to me about your mission.

Udajemy się westward góry, by odszukać głodnego Husky. Po drodze możemy zapolować, ponieważ do misji będzie nam potrzebny 1 Meat.

Obrazek

Obrazek

Kiedy znajdziemy głodnego Croaking mówimy:

Dialog

Gracz: Sniffler
A Starving Dog: <sniff>
Gracz: Meat
A Starving Dog: <munch>

Obrazek

Kiedy pies zje mięso, wracamy do NPC Iskan i zdajemy misje. Jeśli mamy ze sobą Pick, możemy od razu płynąć na wyspy.

Dialog

Gracz: hi
Iskan: Greetings.
Gracz: mission
Iskan: You are a friend of mine and the boys at present. I tell y'all something. If you ever need to become to the island of Nibelor, just enquire me for a passage.
Gracz: passage
Iskan: So, do y'all want a passage to Nibelor my friend?
Gracz: yeah

W tym momencie odblokowaliśmy Nibelor.

Jak podróżować zaprzęgami Huskey.

Dzięki zaprzęgom Huskey, możemy bezpiecznie podróżować po krze, która otacza zamarznięte wyspy Nibelor i Grimlund (na tym etapie questu możemy podróżować tylko na Nibelor).

Po wykonaniu części Questu dla NPC Iskana, możemy podróżować na trasach:

a) rozmawiając z NPC:
Svargrond -> Nibelor; Nibelor -> Svargrond
b) z użyciem ham:
Svargrond -> Nibelor

Po wykonaniu części Questu dla NPC Nilsora, możemy podróżować na trasach:

a) rozmawiając z NPC:
Svargrond -> Nibelor; Nibelor -> Svargrond
b) z użyciem ham:
Svargrond -> Nibelor; Nibelor -> Svargrond; Nibelor -> Grimlund; Grimlund -> Nibelor

Rozmowa z NPC wygląda następująco:

Jeśli jednak chcemy sami poprowadzić zaprzęg nie rozmawiając z NPC, musimy mieć przy sobie 1 Ham (na Nibelor i Grimlund można łatwo zdobyć Ham, zabijając niedźwiedzie kręcące się wokół sań). Jeśli mamy Ham, po prostu wskakujemy due west sanie.

Obrazek

(Jeśli nie mamy przy sobie Ham, zostaniemy wyrzuceni 2 kratki od sań.)

Obrazek

Droga ze Svargrond na Nibelor jest obsługiwana przez NPC. Jeśli jednak chcemy podróżować pomiędzy Nibelor i Grimlund jesteśmy zmuszeni użyć Ham.

Nibelor one: Breaking the Ice

Gdy znajdziemy się na Nibelor i mamy kilof, możemy zabrać się za kolejną misję. Tym razem będziemy pracować dla Szamanów Voodoo.

Odnajdujemy NPC Hjaern (mapka wyżej) i rozmawiamy z nim.

Dialog

Gracz: hi
Hjaern: Exist greeted.
Gracz: mission
Hjaern: We could indeed demand some help. These are very cold times. The ice is growing and becoming thicker everywhere ...
Hjaern: The problem is that the chakoyas may use the ice for a passage to the west and attack Svargrond ...
Hjaern: We need you to get a pick and to destroy the ice at certain places to the east. You lot volition quickly recognise those spots by their unstable look ...
Hjaern: Use the pickaxe on at least three of these places and the chakoyas probably won't be able to laissez passer the ice. One time you lot are done, return here and report near your mission.

Szaman informuje nas o zagrożeniu jakie lud Chayoka stanowi dla Svargrond. Zagrożenie to wzrasta, kiedy kry lodowe pomiędzy wyspami zamarzają na stałe, i wojowniczy Chayoka mogą przejść po nim, ze swojej wyspy zwanej Grimlund, aż do samego miasta.
Zminimalizować zagrożenie atakami można w jeden sposób - trzeba rozkruszyć lód. Najłatwiej zrobić to, znajdując kilka wrażliwych miejsc i w nie uderzyć kilofem. Wtedy cała kra powinna popękać i podryfować po arktycznym morzu.

Możemy znaleźć 3 takie miejsca.

Obrazek

Jeśli uderzymy kilofem w rysę na lodzie, wokół nas pojawi się kilku wojowników Chayoka. Możemy ich łatwo pokonać.

Obrazek

Może się zdarzyć, że ktoś przed nami rozkruszył lód. West takim wypadku trzeba poczekać, aż szczelina ponownie zamarznie (około 3 minuty) i ponownie wbić due west nią kilof.

Obrazek

Kiedy już rozkruszyliśmy 3 szczeliny, możemy wrócić do NPC Hjaern i zdać mu raport z misji.

Dialog

Gracz: hi
Hjaern: Be greeted.
Gracz: mission
Hjaern: The spirits are at peace now. The threat of the chakoyas is averted for now. I cheers for your help. Perchance y'all should ask Silfind if you can assist her in some matters.

Nibelor 2: Ecological Terrorism

Hjaern odsyła nas practise szamanki Voodoo, która urzęduje piętro wyżej. Pytamy się jej o nowe zadanie:

Dialog

Gracz: hi
Silfind: Be greeted.
Gracz: mission
Silfind: I heard y'all accept already helped our cause. Are you interested in another mission, even when it requires y'all to travel to a afar country?
Gracz: yes
Silfind: I am pleased to hear that. On the island of Tyrsung foreign hunters have set up camp. They are hunting the animals there with no mercy. We volition haveto notice something that distracts them from hunting ...
Silfind: Take this jug here and travel to the jungle of Tiquanda. There you will find a race of forest eating ants chosen termites. Use the jug on one of their hills to grab some of them ...
Silfind: Then find someone in Svargrond that brings y'all to Tyrsung. At that place, release the termites on the bottom of a mast in the hull of the hunters' ship. If yous are done, study to me about your mission.

W tym momencie odblokowaliśmy Tyrsung.

Silfind dała nam specjalny pojemnik na termity. Musimy udać się z nim do Port Hope i odnaleść termitierę (kopiec termitów).

Obrazek

Obrazek

Kiedy znajdziemy termitierę, napełniamy nasz pojemnik termitami (używamy garnka na termitierze). Po napełnieniu pojemnika mrówkami powinien mieć taki opis:
You run into a jug. It weighs seven.50 oz. In that location are a lot of ants crawling in there.

Kiedy mamy już pojemnik pełen termitów, udajemy się na Tyrsung. Zabierze nas tam NPC Buddel. Po drodze możemy spotkać: Smuggler, Bandit, Pirate Marauder, Hunter, Pirate Cutthroat, Pirate Buccaneer.

Obrazek

Znajdujemy obóz kłusowników, przedzieramy się do statku, schodzimy pod pokład i używamy pojemnik z termitami na jednym z masztów.

Obrazek

Jeśli pojemnik zniknie, oznacza to, że skończyliśmy misję. Wracamy na Nibelor i rozmawiamy ze Silfind.

Dialog

Gracz: hi
Silfind: Be greeted.
Histrion: mission
Silfind: Well done. The termites caused just the distraction that we needed. Are you ready for the next step of my plan?
Gracz: yes
Silfind: Good! Now listen. To protect the animals there, we have to impairment the turn a profit of the hunters.
Therefor, I ask you to ruin their best source of earnings. Are you willing to do that?
Gracz: yes
Silfind: And so let's go on. Accept this vial of pigment. Travel to Tyrsung again and ruin as many pelts of baby seals as possible before the paint runs dry out or freezes. Then return hither to written report near your mission.

Nibelor iii: Aesthetic Sabotage

Otrzymaliśmy kolejną misję i butelkę zielonej farby.
Musimy znowu udać się na Tyrsung. Naszym zadaniem jest pomalować młode foczki zieloną farbą, tak, aby ich skóry przestały być cenne dla kłusowników.
Foki znajdziemy przy brzegu morza. Używamy na nich zielonej farby. Kiedy pomalujemy 3 foki, farba powinna zniknąć. To znak, że ukończyliśmy misję.
Każdą fokę można pomalować tylko raz na 3 minuty. Na poniższej mapce są zanaczone zielonymi kółkami wszystkie respy fok. Czerone kółka to kłusownicy a pomarańczowe kółko to NPC Buddel.

Obrazek

Obrazek

Jeśli skończyliśmy misję, wracamy na Nibelor do NPC Silfind.

Dialog

Gracz: hi
Silfind: Be greeted.
Gracz: mission
Silfind: You saved the lives of many innocent animals. Thank you very much. If you are looking for some other mission, just ask me.

Nibelor four: Berserk Brewery

Dialog

Gracz: mission
Silfind: Our warriors need a more potent notwithstanding more secure berserker elixir to fight our enemies. To brew information technology, I need several ingredients. The offset things needed are 5 bat wings. Bring them to me and I'll tell you the next ingredients we demand.

W tym miejscu będzie nam potrzebne: 5 Bat Wings, 4 Conduct Paws, 3 Beholder Eyes, 2 Fish Fins, ane Green Dragon Calibration.
Oddajemy te przedmioty do NPC Silfind:

Dialog

Gracz: v bat wings
Silfind: Do y'all have the v bat wings I requested?
Gracz: yes
Silfind: That's merely what I needed. The side by side items I need are 4 acquit paws. Bring them here to learn nigh the next ingredients.
Gracz: 4 behave paws
Silfind: Do you have the iv deport paws I requested?
Gracz: yes
Silfind: They are in a practiced condition. The side by side items I need are iii beholder eyes. Bring them hither to learn about the next ingredients.
Gracz: 3 beholder eyes
Silfind: Do you have the iii beholder eyes I requested?
Gracz: yes
Silfind: You did a practiced job. The adjacent items I need are 2 fish fins. Bring them here to acquire about the adjacent ingredient.
Gracz: 2 fish fin
Silfind: Exercise you have the 2 fish fins I requested?
Gracz: yeah
Silfind: Yous did a adept task. The terminal item I need is a green dragon scale. Bring it here and then I can finish the elixir.
Gracz: 1 green dragon scale
Silfind: Practice you have the green dragon calibration I requested?
Gracz: yep
Silfind: Thank you very much. This will help united states to defend Svargrond. Just I heard immature Nilsor is in dire need of assistance. Please contact him immediately.

Kolejna misja ukończona.

Nibelor v: Cure the Dogs

Udajemy się do NPC Nilsor i rozmawiamy z nim.

Dialog

Gracz: hi
Nilsor: Greetings, traveller.
Gracz: mission
Nilsor: I am in dire need of assist. A plague has befallen my dogs. I even called a druid of Carlin for help but all he could exercise was to recommend some strong medicine ...
Nilsor: The thing is the ingredients of the medicine are extremely rare and some merely be in far away and afar lands. If you could help me collecting the ingredients, I would be eternally grateful ...
Nilsor: Are y'all willing to help me?
Gracz: yeah
Nilsor: A thousand cheers in advance. I need no less than 7 ingredients for the cure. You can ask me nigh each specifically ...
Nilsor: I demand a part of the sun adorer cactus, a vial of geyser h2o, sulphur of a lava pigsty, a frostbite herb, a blossom of a imperial kiss, a hydra tongue and spores of a giant glimmercap mushroom ...
Nilsor: Turn them in individually by talking near them to me. Equally soon equally I obtained them all, talk to me nigh the medicine.

Musimy zdobyć i oddać NPC Nilsorowi 7 przedmiotów:

Obrazek

Przedmioty te znajdują się w różnych miejscach Tibii i zebranie wszystkich może zająć dużo czasu. Przedmioty możemy zbierać west dowolnej kolejności. West dowolnej kolejności możemy je także oddawać exercise NPC.
Do zdobycia v przedmiotów jest nam potrzebny kuchenny nóż i łyżka (możemy kupić w Venore), jeden z przedmiotów możemy kupić w sklepie (również due west Venore) a do zdobycia jednego potrzebujemy specjalny bukłak na wodę, który możemy kupić od NPC Nilsor za 25gp (Hi > waterskin > yes).

Dopóki nie oddamy przedmiotu do NPC, możemy get zebrać kilka razy (np na deco). Każdy z przedmiotów możemy zebrać raz na 5 minut. Jeśli próbujemy zrobić to zbyt szybko pojawi się nam taki napis jak na obrazku poniżej. Należy wtedy odczekać chwilę (max v min).

Obrazek

Jak zdobyć i oddać każdy przedmiot:

1) Vial of geyser water
Jeśli mamy ze sobą specjalny waterskin, zakupiony od NPC Nilsor, powinniśmy udać się na Okolnir (zabierze nas tam NPC Buddel).
Na Okolnirze, zaraz koło łodzi, którą przypłynęliśmy, jest kilka gejzerów:

Obrazek

Trzeba użyć waterskin na jednym z nich i odnieść do NPC Nilsora.

Gracz: Vial of geyser h2o

Dialog

Nilsor: You will need a specially prepared waterskin to collect the water. You can buy i from me ...
Nilsor: Use it on a geyser that is NOT agile. The water of active geysers is far too hot. You can find inactive geysers on Okolnir. Do you have somegeyser h2o with you?
Gracz: aye
Nilsor: Give thanks you for this ingredient.

Zawsze jednak, możemy odnieść przedmiot później. Teraz możemy udać się practice Venore.

2) Hydra tongue
Po Hydra tongue musimy udać się exercise Venore. Przedmiot ten można kupić u NPC Rose :

Obrazek

za 100gp. Kiedy znajdziemy NPC Rose rozmawiamy z nią w ten sposób: Hi > hydra tongue > yeah > yes .

Hydra trouge można kupować zawsze i w każdych ilościach nie zależnie od tego czy robimy quest czy nie.

Teraz wracamy exercise NPC Nilsor i oddajemu mu przedmiot:

Dialog

Gracz: Hydra tongue
Nilsor: The hydra natural language is a common pest establish in warmer regions. You might find one in a shop. Do you have a hydra tongue with you?
Gracz: yes
Nilsor: Thanks for this ingredient.

Zawsze jednak, możemy odnieść przedmiot później.

Jako, że jesteśmy w Venore, możemy teraz kupić nóż i widelec potrzebne do zdobycia kolejnych przedmiotów. Szukamy NPC Chephan

Obrazek

i kupujemy od niego potrzebne nam rzeczy: hi > spoon > yes > pocketknife > aye .
Teraz możemy udać się practice Ankrahmun.

3) Part of the sun adorer cactus

Po kaktus musimy udać się do miasta Ankrahmun. Szukamy kaktusów z czerwonymi kwiatami. Najwięcej jest ich na terenie miasta, rzadziej występują na pustyni. Najbliższy kaktus znajduje tutaj:

Obrazek

Kiedy go znajdziemy, używamy na nim kuchennego noża.
Wracamy practice NPC Nilsor i oddajemu mu przedmiot:

Dialog

Gracz: Part of the sun adorer cactus
Nilsor: You will discover this kind of cactus at places that are chosen deserts. Merely an ordinary kitchen pocketknife will exist precise enough to produce the ingredient weneed. Exercise y'all accept a part of that cactus with yous?
Gracz: aye
Nilsor: Thank you for this ingredient.

Zawsze jednak, możemy odnieść przedmiot później. Jeśli chcemy szybko zdobyć wszystkie potrzebne składniki możemy teraz udać się practise Port Hope.

4) Bloom of a purple kiss

Jeśli chcemy zdobyć ten przedmiot, musimy udać się do Port Hope. Szukamy rośliny z fioletowymi kwiatami, jest ona bardzo popularna w dźungli. Przykładowa znajduje się tutaj:

Obrazek

Kiedy już ją znajdziemy używamy na niej kuchennego noża i odcinamy kwiat.
Nie z każdej rośliny można go pozyskać, więc szukaj w okolicy takiej, z której się to uda.

Teraz możemy zanieść go do NPC Nilsora.

Dialog

Gracz: Flower of a purple kiss
Nilsor: The purple kiss is a found that grows in a identify called jungle. Yous will accept to use a kitchen pocketknife to harvest its bloom. Practise you lot have a blossom of a royal kiss with you?
Gracz: yes
Nilsor: Thanks for this ingredient.

Możemy też zanieść kwiat później a na razie poszukać innego składnika mikstury, który też znajduje się na Tiquandzie.

5) Spores of a behemothic glimmercap mushroom
Wielkie grzyby, z których mamy pozyskać następny składnik, rosną w gęstej dżungli Tiquandy, po południowej stronie rzeki. Przykładowo tutaj:

Obrazek

Kiedy znajdziemy już grzyb, używamy na nim metalowej stołowej łyżki.
Potem możemy pojechać do NPC Nilsor i oddać mu x składnik.

Dialog

Gracz: Spores of a giant glimmercap mushroom
Nilsor: The giant glimmercap mushroom exists in caves and other preferably warm and boiling places. Utilise an ordinary kitchen spoon on a mushroom to collectits spores. Do yous accept the glimmercap spores?
Gracz: yes
Nilsor: Thank you for this ingredient.

Może też pojechać practise Thais, żeby zdobyć kolejny przedmiot.

vi) Sulphur of a lava hole
Kolejny składnik możemy zdobyć używając łyżki na wygasłym lavahole. Lavahole występują wszędzie west Tibii. Najłatwiej jednak dotrzeć practice jednego, który znajduje się w podziemnym przejściu między Thais a wyspą Fibula:

Obrazek

Obrazek

Następnie podążamy zgodnie z drogą:

Obrazek

Gdy już zdobędziemy przedmiot, możemy oddać go do NPC:

Dialog

Gracz: Sulphur of a lava hole
Nilsor: I need fine sulphur of an inactive lava hole. No other sulphur will do. Employ an ordinary kitchen spoon on an inactive lava pigsty. Do y'all have fine sulphurwith you?
Gracz: yes
Nilsor: Cheers for this ingredient.

Możemy też udać się po ostatni potrzebny nam składnik, który znajduje się due west okolicach Svargrond.

seven) Frostbite herb
Frostbite herb to bardzo rzadka roślina, występująca w okolicach Svargrond.

Obrazek

Schodzimy w dół:

Obrazek
Obrazek

Kiedy już znajdziemy mroźne zioło, używamy na nim kuchennego noża, aby wziąć trochę dla siebie.
Teraz możemy oddać ten przedmiod NPC Nilsor:

Dialog

Gracz: Frostbite herb
Nilsor: The frostbite herb is a local plant but its quite rare. Yous can find it on mountain peaks. You volition need to cut it with a fine kitchen knife. Exercise you have a frostbite herb with you?
Gracz: yep
Nilsor: Thank y'all for this ingredient.

Jeśli oddaliśmy Nilsorowi wszystkie przedmioty. o które nas prosił mówimy practise niego:

Dialog

Gracz: mission
Nilsor: Cheers. Now I have all necessary ingredients. As a reward I grant you the use of our dog sled, which is located to the eastward of here. ...
Nilsor: The dogs can exist a flake moody, but if y'all ever comport some ham with y'all in that location shouldn't be any problems. Oh, and Hjaern might have a mission for you. Then maybe yous go and talk to him.

W tym momencie odblokowaliśmy Grimlund.

The Clandestine of Helheim

Szaman Hjaern ma dla nas kolejną misję. Pójdźmy practise niego i zapytajmy o nią.

Dialog

Gracz: hello
Hjaern: Be greeted.
Gracz: mission
Hjaern: At that place is indeed an important mission. For a long time, the spirits have been worried and accept called us for help. It seems that some of our dead have not reached the happy hunting grounds of subsequently life ...
Hjaern: Everything we were able to find out leads to a place where none of our people is allowed to go. Just similar we would never allow a stranger to go to that place ...
Hjaern: But yous, you are different. Yous are not ane of our people, nevertheless you have proven worthy to exist ane u.s.. You are special, the kid of 2 worlds ...
Hjaern: We will grant y'all permission to travel to that island of Helheim. Our legends say that this is the entrance to the dark world. The dark world is the identify where the evil and lost souls roam in eternal torment ...
Hjaern: At that place you detect for sure the crusade for the unrest of the spirits. Observe someone in Svargrond who tin give you a passage to Helheim and seek for the crusade. Are you willing to practise that?
Gracz: yeah
Hjaern: This is good news. As I explained, travel to Helheim, seek the reason for the unrest there and then report to me near your mission.

Westward tym momencie odblokawaliśmy Helheim.

Dostaliśmy kolejną misję. Tym razem musimy się przygotować na spotkanie z groźnymi potworami takimi jak: Crypt Shambler, Demon Skeleton, Bonebeast, Beholder, Elderberry Beholder, Braindeath.
Udajemy się na Helheim, zabierze nas tam NPC Buddel. Schodzimy na sam dół do pradawnego miasta Beholderów. Na każdym kolejnym poziomie będziemy spotykać coraz groźniejszych nieprzyjaciół.
Szczególnie trzeba uważać przy zejściu na poziom -4, ponieważ tam Bonebeasty i Beholdery obskoczą nas ze wszystkich stron.
Na poziomie -v idziemy wzdłuż zachodniej ściany i dochodzimy do piramidy.
Trzeba być bardzo ostrożnym przy czyszczeniu wnętrza piramidy. Elderberry Beholder i 3 Vampiry zsummonowane przez Braindeath, potrafią spowodować bardzo silny paraliż. Wtedy przechodzenie z kratki practice kratki może trwać nawet kilkanaście sekund a w tym czasie nie można się leczyć. Najlepiej wogóle się nie ruszać lub przy każdym kroku dbać o to, by HP było naładowane do pełna i żeby zrzucić z siebie paraliż tuż przed przejściem na kolejną kratkę.

Obrazek
Obrazek

Kiedy znajdziemy się we wnętrzu piramidy, musimy podejść do ołtarza przy jej północnej ścianie. Wokół nas powinna się pojawić "eksplozja" wyglądająca jak uderzenie z run SD (na szczęście nie szkodliwa).

Jeśli już dotknęliśmy ołtarza, możemy wracać na Nibelor i porozmawiać z NPC Hjaern.

Dialog

Gracz: howdy
Hjaern: Be greeted.
Gracz: mission
Hjaern: There is no need to report almost your mission. To exist honest, I've sent a divination spirit with you as well as a couple of destruction spirits that were unleashed when y'all approached the altar ...
Hjaern: Forgive me my secrecy only you are not familiar with the spirits and you might have get frightened. The spirits are at work now, destroying the magic with that those evil creatures have polluted Helheim ...
Hjaern: I can't thank you enough for what you have done for the spirits of my people. Still I accept to enquire: Would y'all do us another favour?
Gracz: yes
Hjaern: Thank you my friend. The local representative of the explorer's society has asked for our assist ...
Hjaern: Y'all know their means better than my people do and are probably best suited to represent u.s.a. in this matter. Search for Lurik and talk to him nigh aprobable mission he might accept for you.

The Contactman

Główny szaman lodowych wysp, podziękował nam za naszą pomoc i wysłał nas practice tutejszego oddziału Explorers Lodge. Tam NPC Lurik ma dla nas nowe zadanie.

Znajdziemy go na wschodzie Svargrond, na południe od portowego magazynu.

Obrazek

Spytajmy go o misję:

Dialog

Gracz: hi
Lurik: Welcome, (gracz)!
Gracz: mission
Lurik: Yous are the 1 who became an honorary barbarian! The one who made friends with the grim local musher and helped the shamans of Nibelor! The one they call old bearhugg ... erm ... I mean indeed I might accept a mission for someone like you ...
Lurik: We are trying to find out what is happening in the raider camps. Through our connectedness to the shamans we could go a covered contact in their majorcamp far to the south. We equipped our contact with a memory crystal and so he could written report all he knew ...
Lurik: Nosotros need you to recover this crystal. Travel to the southern army camp of the raiders and notice our contact man there. Get the retentivity crystal and bring it here. The social club and the shamans volition and then decide our adjacent steps. Do yous think y'all can do this?
Gracz: aye
Lurik: Excellent. Just study about your mission when yous got the memory crystal.

Udajemy się do największego Barbarian Military camp - można tam przejść przez góry, lub popłynąć w okolice 'Military camp' z NPC Buddlem.
Poniżej mapka dojścia do Barbaric Campsite z łodzi:

Obrazek

West obozie barbarzyńców będziemy musieli zmierzyć się z dużą ilością przeciwników (nisko poziomowym postaciom polecam GFB).
W obozie szukamy NPC Nora, który znajduje się na południu półwyspu, na zachód od wierzy Ice Witch.

Obrazek

Kiedy znajdziemy NPC rozmawiamy z nim:

Dialog

Gracz: hi
Nor: Psst, not that loud.
Gracz: Retention crystal
Nor: Here, take the memory crystal and leave immediately.

NPC Nor powinien dać nam Memory Crystal. Wracamy z nim practise Svargrond i oddajemy do NPC Lurik:

Dialog

Gracz: hullo
Lurik: Welcome, (gracz)!
Gracz: mission
Lurik: Have you retrieved the memory crystal?
Gracz: yeah
Lurik: Ah, dandy. Please give me some time to evaluate the information. And then talk to me again well-nigh your mission.

Formorgar Mines 1: The Mission

Lurik wziął od nas kryształ. Teraz musimy poczekać kilka minut (około 5 minut).
Rozmawiamy z NPC Lurik jeszcze raz:

Dialog

Gracz: hi
Lurik: Welcome, (gracz)!
Gracz: mission
Lurik: The information was quite useful. What worries me about are non the raiders but those that accept driven them from the old mines...
Lurik: We demand to investigate the mines. Most entrances complanate due to the lack of maintenance but there should be some possibilities to go in ...
Lurik: In case you lot find a door, I'll tell y'all the sometime trick of the Carlin mining company to open it <whisper> <whisper>. Find some hint or someone who is willing to talk about what is going on at that place.
Gracz: bye
Lurik: Practiced bye. Come back soon with exciting stories about your travels.

W tym momencie odblokowaliśmy Kopalnie Formorgar.

Zostaliśmy wysłani do Kopalni pod Svargrond.
Po drodze będziemy musieli zmierzyć się z dużą ilością potworów takich jak: Ice Golem, Novice of the Cult, Acolyte of the Cult, pod koniec spotkamy też kilku Adept of the Cult. Najlepiej wziąć ze sobą Stealth Band, który ochroni nas przed dużą ilością Novice of the Cult i Dwarven Ring, który pomoże walczyć z silniejszymi rodzajami kultystów (najlepiej zapamiętać drogę do kopalni, bo będziemy musieli ją pokonać, aż 3 razy).

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kiedy znajdziemy się w pomieszczeniu z NPC A Restless Soul, musimy zabrać dokument, który znajduje się west szkielecie pod północną ścianą.

Formorgar Mines ii: Ghostwhisperer

Kiedy już mamy dokument wracamy na wyspę szamanów, Nibelor, i rozmawiamy z NPC Hjaern.

Dialog

Gracz: hi
Hjaern: Exist greeted.
Gracz: tylaf
Hjaern: You encountered the restless ghost of my apprentice Tylaf in the old mines? We must find out what has happened to him. I enable yous to talk to his spirit ...
Hjaern: Talk to him and then written report to me about your mission.
Gracz: bye
Hjaern: Practiced bye.

Dostaliśmy pozwolenie na odbycie rozmowy z duchem ucznia szamana.

Formorgar Mines 3: The Hush-hush

Musimy znowu udać się do kopalni w to samo miejsce gdzie znaleźliśmy dokument (mapki wyżej) i porozmawiać z NPC.

Dialog

Gracz: hi
A Restless Soul: Ahhhh! At concluding someone that can listen to my story!
Gracz: story
A Restless Soul: I was captured and tortured to decease by the cultists here. They worship a being that they call Ghazbaran ...
A Restless Soul: In his name they have claimed the mines and started to melt the ice to gratuitous an army of vile demons that have been frozen here for ages ...
A Restless Soul: Their plan is to create a new demon regular army for their master to conquer the world. Hjaern and the other shamans must learn about information technology! Hurry before it's too late.

Formorgar Mines four: Retaliation

Kiedy już wysłuchamy opowieści ducha, ponownie wracamy practise NPC Hjaern na Nibelor i meldujemy mu co usłyszeliśmy.

Dialog

Gracz: hi
Hjaern: Exist greeted.
Gracz: mission
Hjaern: These are alarming news and we have to human activity immediately. Take this spirit charm of cold. Travel to the mines and discover four special obelisks to mark them with the charm ...
Hjaern: I tin experience their resonance in the spirits' world but we tin can't reach them with our magic yet. They have to go into contact with us in a spiritual way start ...
Hjaern: This will help u.s.a. to concentrate all our frost magic on this place. I am sure this will prevent to melt whatsoever meaning number of demons from the ice ...
Hjaern: Report about your mission when you are washed. Then we tin can brainstorm with the smashing ritual of summoning the children of Chyll ...
Hjaern: I will also inform Lurik about the events. Now go, fast!
Gracz: farewell
Hjaern: Good farewell.

Otrzymaliśmy od szamana ostatnią misję i Charm - przedmiot potrzebny do wykonania jej.

Przed nami ostatnia, najtrudniejsza misja tego Questu.
W czasie tej misji przyjdzie nam zmierzyć się z : Demon, Behemoth, Plaguesmith, Lost Soul, Destroyer, Nightmare, Crystal Spider, Ice Golem, a także ze wszystkimi rodzajami Kultystów.

Jeśli jesteśmy już gotowi na misję, bierzemy Charm, dużo run i ManaFluids a przede wszystkim dużą drużynę i udajemy się do kopalni (mapki powyżej).
Schodzimy na sam dół. Na pierwszych dwóch poziomach kopalni (lvl -2 i -3) spotkamy głównie kultystów. Naprawdę groźne potwory (Nightmary, Lost Soule itp.) będziemy spotykać na poziomie trzecim (lvl -4) i głębiej. Na każdym kolejnym poziomie będzie ich więcej i będą występowały gęściej.

Obrazek

Obrazek

Na najniższym poziomie znajdują się iv obeliski, na których musimy użyć Charma (Utilize Charm na obelisku). Kiedy dojdziemy do obelisku, najlepiej użyć Charma kilka razy, żeby upewnić się, że to zrobiliśmy.

Na najniższym poziomie, znajduje się najwięcej groźnych potworów. Nieuniknione jest, że knighci będą musieli blokować kilka potworów naraz.
Cała drużyna powinna iść jak najbliżej przy ścianie, nikt nie powinien się odłączać.
Z przodu powinno iść co najmniej dwóch wysokopoziomowych knightów, westward tym jeden powinien powoli lurować potwory a drugi, powinien być przygotowany na przejęcie ('exeta res") 1-2 potworów, jeśli pierwszy knight zluruje więcej niż 2.
Dalej powinni iść palladyni i magowie chronieni przez niżej poziomowych knightów (potwory takie jak Destroyer czy Lost Soul dość często przerzucają się na innego przeciwnika).
Trzeba też pamiętać, że wiele z potworów znajdujących się na ostatnim poziomie (np. Lost Soul, Plaguesmith, Nightmare) ucieka kiedy ma 300-600 hp i leczy się. Więc, żeby nie walczyć z tym samym potworem kilka razy, trzeba zadbać o to, żeby został zablokowany i nie miał szansy ucieczki. Najlepiej blokować potwory we wgłębieniach w ścianie.
Na samym końcu powinien iść jeden wysokopoziomowy knight, ponieważ ataki potworów z tyłu są nieuniknione. Resp westward tym miejscu jest bardzo szybki nawet w późnych godzinach nocnych.
Są dwie najpopularniejsze drogi dojścia practice wszystkich iv obelisków:

Obrazek

Obrazek

Jeśli jesteśmy pewni, że zaznaczyliśmy już wszystkie obeliski, wracamy do NPC Hjaerna na Nibelor.

Dialog

Gracz: hi
Hjaern: Exist greeted.
Gracz: mission
Hjaern: Aye, I can experience it! The spirits are in touch with the obelisks. We volition begin to channel a spell of ice on the caves. That will forbid the melting of the ice at that place ...
Hjaern: If you would like to help us, yous tin plow in frostheart shards from now on. We use them to fuel our spell with the power of ice. ...
Hjaern: Oh, and before I forget it - since you have done a lot to help united states of america and spent such a long fourth dimension in this everlasting winter, I take a special present for you. ...
Hjaern: Take this outfit to keep your warm during your travels in this frozen realm!
Gracz: farewell
Hjaern: Good bye.

Due west tym momencie przeszliśmy cały The Ice Islands Quest i zdobyliśmy Norseman Outfit - strój strażników barbarzyńskich plemion północy. Możemy teraz wykonać dodatki do stroju w queście Norseman Outfit Quest.

past Slythia.

nardipasm1991.blogspot.com

Source: http://tibia.pl/quest_pokaz/The_Ice_Islands_Quest

Related Posts

0 Response to "Sun Adorer Cactus Might Try Again Later"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel